+Facebook

+Twitter

+Ask.fm

+Tumblr

Dope ▲

Hello. I wish I lost weight as fast as I lose motivation. Product of 1994. Believe it or not, cherish your moment with your friends cause you no longer allow to be a student on high school.


+FOLLOW HOME ABOUT STUFF VVIP PERSON

FootPrints ▲

Leave your footprints here.


Leave your footprints. Thank you?

Ask Me ▲



Wish List ▲

SPM
IPAD
NIKON D500
FOLLOWER 1000
GALAXY NOTE
STPM
NIKAH



8 Sparkles ?




SuperCute .
Monday, June 6, 2011 | 7:50 AM | 0 comments
*Hello Bitch dekat bawah nie tak ada kena mengena ,okeyy 
-,-

Nama :- NurSyifa Emairah b. Rahmat *nama nak hot pasal ape ?
Umur ;- Stay baby *dah tumbuh gigi , yahoo;)
Kebolehan :- Boleh merangkak, Boleh gigit *aku jadi mangsa keadaan 
Keistimewaan :- SAYA SANGAT COMEL *Okeyy enough Syifa 
Status :-Belum relationship dengan sape pon lagi , *sape nak buat tempahan for wedding calling #100
Kegemaran :- Suka tgk Macam -Macam Aznil , *ohhmygod I see she smile a litle bit bila Pak Nil buat lawak.
Makanan :- Suka Susu *Jangan tanya susu ape ?
Lampin :- Drypers*Bodoh ke aku nie sampai lampin pon mahu cerita ka , 
Bad habit :- Meronta ronta bila tak dapat someting -,-*Part nie aku tak suka, memang nak kena cepukk budak nie . (HAHA, aku bukan ape , sebagai Pak Tam , aku nak bg yg yerbaik , aku tak nak dia menangis  -,- *anak sape yang baik sungguh nie -,-)
Belum cukup umur dah pandai posing bagai nak rak , whoooot Go Baby Syifa :-)

Ha ? Nie la dia Baby Syifa, dia nie anak akak I la , haha Comel kan kan , aku sayang dia doh , everyday peluk cium la ape lagi , Pak Tam nak bila Baby Syifa dah besar panjang nanti Baby Syifa belajar rajin rajin , jangan buang masa , Ingat  6/6/2011, tarikh Pak Tam post benda nie , kalau boleh baca lah , *ADA GAYA BAPAK DOE AKU NIE , haha , 
Cakap dalam hati *Boleh tak kalau aku nak cubit pipi kau 7 hari 7 malam tanpa henti , Comel la , aw aw, Aku terpikat *Peeeeeewit mintak couple boleh ?

Dia buat muka pelik bila someone yang tak kenal dtg dekat nak peluk dia #ohhmygod , dia akan menangis mcm nampak hantu , haha , *Even dia menangis dia tetap comel la , 
SLOT TAZKIRAH by Ustzad Hafizi *Cewahhh ;)
Korang patut bersyukur ape yang ada , hargai la kanak kanak even dia bukan adik kita sekali pon , Kesian kan kan , budak budak yang ada dekat Palestein sekarang , entah ape yang diaorang makan , entah ape yang diaorang minum , Kita tak tahu , Tapi aku rasa mesti dia nak rasa makan Ice-Cream , dekat sana tak ada , dekat sana susah , aku tahu -,- *menangis ,Jadi berdoa lah supaya mereka sihat , jangan kita bangga dengan bumi yang kita pijak sekarang nie , sebab Allah Maha Berkuasa, 
See that , Ya Allah , Kau berilah rezeki kepada mereka secukupnya kepada mereka supaya mereka dapat menjalani kehidupan seharian dengan aman damai tanpa lapar dan dahaga , Amin InsyaAllah .

Aku jadi speechlees dan terkejut tengok budak nie , #ohhmygod like this :-

p/s ;_ Readers semoga aku berceloteh nie dapat dijadikan pengajaran walaupon hanya jadi ustaz sekejap , Okeyy , kita sama sama , BUANG YANG KERUH AMBIL YANG JERNIH -,- 
Okeyy , dah baca , dah nangis *menangis je ? , nak tisu , nak ? Kau nampak jari manusia buat tumb up tuh , So,  tak reti reti nak LIKE , Thank You 
Sekian - Assalammuailaikum ;)
0 Comment(s)
« Previous Post | Newer Post »