+Facebook

+Twitter

+Ask.fm

+Tumblr

Dope ▲

Hello. I wish I lost weight as fast as I lose motivation. Product of 1994. Believe it or not, cherish your moment with your friends cause you no longer allow to be a student on high school.


+FOLLOW HOME ABOUT STUFF VVIP PERSON

FootPrints ▲

Leave your footprints here.


Leave your footprints. Thank you?

Ask Me ▲



Wish List ▲

SPM
IPAD
NIKON D500
FOLLOWER 1000
GALAXY NOTE
STPM
NIKAH



8 Sparkles ?




AGAINST ZINA
Saturday, October 15, 2011 | 12:47 PM | 2 comments
Nie nak cerita about worldwide kita nowdays , penuh dengan maksiat ,penuh dengan tipu muslihat , So, beware lah , Just a reminder , Tak nak sudah -.-hehe , Nak cerita about Zina ? You know Zina ? Nak I explain ke ? Okeyy :- Zina merupakan kejahatan yang sangat besar yang dilakukan antara lelaki & perempuan yg tak ada ikatan ape ape pon , maknanya buat seks tapi belum kahwin , something like that lah kan kan , ada Paham ? Actually mula mula memang la best -.- kan kan , tapi at last jadi lah mcm nie -__-

For your information dalam Islam , Zina terbahagia kepada dua iaitu Muhsan & Ghair Muhsan , Bg penzina Muhsan , ialah golongan yg sudah berkahwin manakala golongan penzina Ghair Muhsan ialah golongan yg belum ada ape ape ikatan perkahwinan . Sememangnya , zina mendtgkan kesan yg amat buruk kepada kita -.- Sedangkan Allah mengharamkan Zina melalui firman-NYA :-"Dan janganlah kamu mendekati zina , sesungguhnya zina itu adalah suatu perbuatan yangkeji dan suatu jalan yang buruk"
(QS al-Israa':32)
                                                                                                 
p/s;- Cuba elakan kan perbuatan keji tu , berdosa besar tahu, INI PON SATU HAL , dalam Fb letak gambar yg tak senonoh langsung , buat ape nak upload picture bercouple, bersentuh- sentuhan, berpeluk -pelukan ,bercium-ciuman , Nak tunjukkan orang yang diri tu buat maksiat ke ? Tak takut ke nanti tangan kena bakar ? aku bukan ape , korang yg buat maksiat , lepas tuh tak nak bertanggungjawab , BUANG ANAK MERATA-RATA , weyh , dah pandai buat pandai la tanggung , Kalau tak nak bg aku , aku sanggup jadi Babysitter , takpayah amek SPM , hehe , Bg aku lelaki perempuan yg having tuh semua sama je , dah buat tak nak ngaku , lepas tangan , Ada jugak manusia mcm nie , Sedang kan haiwan pon ada kasih syg dekat anaknya , Kalaulah dah tak ada jalan penyelesaian , letaklah baby tuh di tempat yg selamat , di tempat orang awam , masjid ke ? Nie tidak , buang dalam longkang, tong sampah kejadah , ORANG MCM NI BAIK MATI KENA TEMBAK , LIKE THIS ,

YA ALLAH , kau selamat kan lah bayi yg tidak berdosa itu , kau tempat lah dia di Syurga-Mu Ya Allah ;)) Sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa ;)))


Ya ALLAH, kesian kan kan , diaorang berhak utk hidup -.- Please HENTIKAN perilaku yg mengalah haiwan nie , manusia yg tidak bertamadun je buat mcm nie , Kita semua berpelajaran , dari kecik diberi didikan agama yg secukupnya , berfikir sebelum melakunnya , Ingat ALLAH , ingat ALLAH , JADI ELAKKAN ZINA -.-


ELAKKAN YEAH , DEMI KEBAIKAN BERSAMA ;))


Yes , aku tahu aku pon manusia biasa , yg selalu melakukan dosa -.- aku juga tidak sempurna , aku juga insan yg lemah . tapi aku cuba memperbaiki diri utk masa depan . Jadi kita sama sama berusaha utk kebaikan , yg lepas kita jadi kan sempadan , buang yg keruh ambil yg jernih , Sorry , kalau mulut gua lancang dekat sini , Just a reminder okeyy , tak  dengar sudah -.- Ape ape pon aku berterima kasih sebab sudi baca my cerita nie -.- Aku bukan ape , kesian dekat baby tuh ;)
Ikhlas , Hafizi Johan .
Kalau suka like ye , tak paksa , kepada reader yg makan cili , biarkan dia rasa pedas , asal kan dia nak berubah ,okeyy Good Job .

2 Comment(s)
« Previous Post | Newer Post »