+Facebook

+Twitter

+Ask.fm

+Tumblr

Dope ▲

Hello. I wish I lost weight as fast as I lose motivation. Product of 1994. Believe it or not, cherish your moment with your friends cause you no longer allow to be a student on high school.


+FOLLOW HOME ABOUT STUFF VVIP PERSON

FootPrints ▲

Leave your footprints here.


Leave your footprints. Thank you?

Ask Me ▲



Wish List ▲

SPM
IPAD
NIKON D500
FOLLOWER 1000
GALAXY NOTE
STPM
NIKAH



8 Sparkles ?




Δ DΔY TO RΣMΣMBΣR
Friday, December 9, 2011 | 6:47 AM | 0 comments
'Ignore this guy, Ignore this guy'
Assalammualaikum ;')
Dah berhabuk dah blog aku nie, sarang labah labah penuh kiri kanan. Aku bukan ape? Lama menyepikan diri dari ber-blogger nie, fokus SPM #Cehh. But today start, 30/November/2011, aku bukan lagi pelajar sekolah. Sedih oke. Baju sekolah saiz 20 jenama Canggih, seluar sekolah saiz 39 jenama ape tah? Kasut sekolah saiz 9 jenama Rejam, stokin Renoma masih ada dalam kotak tggu masa nak buang? Hehe , Ahmad Boestamam, gonna miss you <3. Sebagai permintaan terakhir sebelum aku get out drpd sekolah, aku mintak dekat Pengetua, tulis nama aku besar besar dekat dinding sekolah. FCUK*.



 #KAU INGAT KAU TUH ARTIS KE? SAMPAI NAK LETAK NAMA KAU DEKAT DINDING SEGALA? Hehehehe ._. Sorry, I'm just saying, hehe. Kematu jari gua nak buat story baru nie? Tak kerana makan tak sah . Hehe , KAMI BAKAR AYAM , #aku tak bakar ponn. hehe


See, kakak-kakak and abang-abang f6 gangster asrama berpeluh bakar ayam . Haha, thumbs up ^-^v abang-abang and kakak-kakak sebab rajin . Hehe, Terselah pipi Amsyar yg soft tuh dengan lengan Pali yg sangat tough. JOKE ._. Aku sebenarnya malas nak bakar ayam tuh. Panas beb. hehe ;')



Beb, semua org bersusah payah nak bakar, Gua duduk tepi pandang aje, nampak otai tak?, Hehe, Sampai cikgu pon interframe join nak bakar ayam tuh . Haha , Watlek, Watpiss sudah ;)
Panas beb, gua tak tahan . HAHAHA ;')
Berpeluh basah baju jatuh dalam ayam .Pfffffffffffff, Penambah perasa. hehe._. Just saying . Hehe ;') . Bak kata Yuna, Disetiap gambar , ada lagu. FCUK*, Mana dtg lagunya entah? Tak kan aku nak cerita each picture one-by-one. Malas nak story panjang-panjang ._. Gua tak ada Nikon that why low megapixel. Hehe ._. sorry guys.





NI VIDEO PALI YG BUAT . <3
Itu aje mampu aku upload kan. Malas nak banyak banyak . Hehe, Guys , aku tak akan lupa kan moment ini till dead ;) Korang lah the best-friend I had. Distance never separate us ;') I love you guys.
Okey, I'm crying ;'(
 Hehe ;) Picture yg kedua tuh cikgu aku lah, tak payah nak mengorat sangat lah. #CIKGU NICE POSING. Oke. sambung balik cerita, Oke, finally overall dah siap tunggu nak makan je ._.Hehe , Gua sapu awal beb, bab makan gua memang laju. Pilih ayam paling beasr, ter-best. Yes, aku memang memilih , hehe. The , letak dalam pinggan, bubuh sos sampai penuh._. Tamak haloba doe aku nie , Well, sape tak kenal aku ,kuat makan . hehe.

thephilter:

click to animate

Oke. Nah amek kau sepinggan, Tak kenyang tak tahu lah kan , haha . Malam tuh aku sumpah kenyang. HAHA, See, mana tak gemok? Makan banyak. Haha ,  Btw aku nak ucapkan terima kasih dekat Warden<3 yg organize benda nie. Thanks ;) Hehe . Perut pon kenyang, tiba masa utk angkat kaki lah ._. Gua nak mintak maaf kalau terkasar bahasa , terlanjur ke? Ade ke? Ape pon terima kasih lah because sudi baca Gua punya story yg tak best nie , Okey guys , Bye . Readers minta jasa baik , kalau suka sudi lah LIKE , tak effect pon kehidupan kau . Right?
THANK YOU TO :-
1. READERS
2. FOLLOWERS
3. FOLLOWINGS
4. DELETERS
5. STALKERS
6. HATERS
fuckyeahlaughters:

SMILE :)
0 Comment(s)
« Previous Post | Newer Post »